ВЪПРОСИ И СЪВЕТИ

Колко време трае обработката на снимките?
– до 45 работни дни (в зависимост от натовареността на сезона може и по-малко)

Как така всички кадри са обработени?
-Снимаме в RAW формат, който налага задължителни корекции (цветови, контраст, експонация, прекадриране и др.) Ретуш и художествена обработка на цялата фото сесия.

Можем ли да получим всички RAW файловете от сватбата ни?
-Да можете, цената им е 1000лв. и ще ги получите в необработен вид. На въпроса защо им е толкова висока цената, ще ви отговоря на срещата.

Какъв брой снимки предавате?
– Предаваме на клиента около 1000 кадъра в зависимост от конкретната сватба, брой гости, ритуали и цялостното настроение.

Какъв брой черно бели снимки ще получим?
– Цялата фото сесия е дублирана и в черно бял вариант, както и отбрани моменти от деня на сватбата (около 100бр.).

Каква е ролята на асистент фотографа?
– Асистент фотографът има задължението да подпомага фотографа в деня на събитието с изваждане, прибиране, разнасяне и съхраняване на едната или и две чанти, които носим на ангажимент, а към тях и прилежащите стативи, чадъри и друг вид техника. Да пази техниката по време на събитието, за която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не носи отговорност. Да дава съвети и идеи по време на фото сесията с цел отразяването на по-качествени кадри. Да снима по преценка на фотографа по време на граждански и църковен ритуал, в ресторанта когато основния сватбен фотограф има нужда от почивка. Когато има разделяне в началото на сватбения ден, асистент фотографа снима при младоженеца, докато основния фотограф при булката за да могат да се уловят и двете страни на подготовката.

Можете ли да ни направите онлайн галерия с всички снимки от сватбата?
– Да. Онлайн галерията е по желание на клиента и не взимаме допълнителни пари за тази услуга. Линка със снимките е валиден една година.

Колко време трае фото сесията?
-„Колкото повече, толкова повече!“ Минимум един час считан от пристигането на предварително уговорената локация.

Какво време да си оставим между ритуалите?
– Гражданският и църковен ритуал траят по 30 минути. Хубаво е да бъде съобразено времето за придвижване от и до двете локации, също така може да оставите дупка от допълнителен половин час, който да бъде използван за снимки с гостите.

По кое време стават най-хубавите снимки?
– На всички клиенти препоръчвам фото сесията да е непосредствено преди ресторанта, възможно най-късно през деня, когато светлината е по-мека с цел постигането на по-добри резултати.

Може ли да използваме снимките за комерсиални цели? – Всички кадри направени от мен са обект на авторско право и не могат да бъдат използвани за комерсиални цели с цел реклама без моето лично съгласие! Както аз се съобразявам с клиентите, които не желаят тяхни снимки да бъдат поместени в интернет пространството, така очаквам същото отношение и от другата страна.